miercuri, 15 februarie 2012

Despre țucăi, SWAT si altele

1. Că să ne lămurim: drepturile de autor ale cuvântului ' ţucăi' vor fi plătite cu vârf şi îndesat, acuma n-am cum.
2. Trupele SWAT au pus stăpânire pe mine de la începutul săptămânii. Culmea, chiar e vorba de special weapons and tactics, cu un accent desăvârşit pe tactică. Nu, nu eu m-am dus la luptă, dar am livrat via elicopter un iaurt cu dulceaţă de nuci. Tactica SWAT ajută la mânuirea fragilului aliment acoperit cu folie de aluminiu.
3. Tucăii nu sunt pupici, săruturi, mozoale sau cum vreţi voi să mai numiţi atingerea a două perechi de buze cu sau fără o limba sau două.

Şi acuma explicaţiile: acesta nu este un post anti-Valentine's Day. Nu-mi vine să critic partea comercială a acestei celebrări, nu-mi vine să judec persoanele care băgă mâna-n portofel să cumpere flori, bombonele sau tot felul de mărunţişuri cu inimioare şi cântecele. Sau ţucăi, care, by the way, sunt jucării de pluş. Afacerea tre să scoată banul cumva şi să-l pună în circulaţie.
Mă indignă în schimb victimizarea de toate felurile. As in: "Fuck Valentine's Day, I'm single and fabulous!" Oameni buni, asta nu înseamnă că nu va păsa de ziua asta sau de faptul că sunteţi single, înseamnă că vă cam doare că sunteţi singuri şi vreţi să arătaţi lumii că nu e aşa.
"I'm still on the market! Wanna buy me a drink?"
" Get lost! Şi banii tăi circulă!"
Până vă lămuriţi cât vă e de bine că sunteţi single, că nu aveţi nevoie de flori, bomboane sau ţucăi să va simţiţi iubiţi sau să faceţi pe altcineva să se simtă iubit, vă zic şi eu că nu e nevoie de ajutorul trupelor SWAT pentru livrarea iaurtului. Cine are nevoie de el pe timp de iarnă? Mai bine un ceai cald care NU miroase a ciorapi murdari.
Şi ca să nu mă criticaţi iar că sunt insensibilă, click:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu